Widgets

Rihanna Diamonds - Dinle,Türkçe Sözleri

type='html'>

rihanna diamonds şarkısının türkçe sözleri,diamonds dinle,rihanna türkçe sözleri


Shine bright like a diamond
Bir elmas gibi parlak
Shine bright like a diamond
Bir elmas gibi parlak

Find light in the beautiful sea
Güzel denizde ışığı buldum
I choose to be happy
Mutlu olmayı seçiyorum
You and I, you and I
Sen ve ben, sen ve ben
We’re like diamonds in the sky
Gökyüzündeki elmaslar gibiyiz

You’re a shooting star I see
Sen gördüğüm kayan bir yıldızsın
A vision of ecstasy
Bir çoşku görüntüsü
When you hold me, I’m alive
Beni tuttuğun zaman yaşıyorum
We’re like diamonds in the sky
Gökyüzündeki elmaslar gibiyiz

I knew that we’d become one right away
Biliyorum hemen bir olduk
Oh, right away
hemen
At first sight I left the energy of sun rays
İlk görüşte güneş ışınındaki enerjiyi terk ettim
I saw the life inside your eyes
Gözlerinin içinde hayatı gördüm

So shine bright, tonight you and I
Parla, bu gece sen ve ben
We’re beautiful like diamonds in the sky
Gökyüzündeki elmaslar gibi güzeliz
Eye to eye, so alive
göz göze, canlı
We’re beautiful like diamonds in the sky
Gökyüzündeki elmaslar gibi güzeliz

Shine bright like a diamond
Bir elmas gibi parlak
Shine bright like a diamond
Bir elmas gibi parlak
Shining bright like a diamond
Bir elmas gibi parlak
We’re beautiful like diamonds in the sky
Gökyüzündeki elmaslar gibi güzeliz

Palms rise to the universe
Avuölarımız evrene yükseliyor
As we moonshine and molly
ay ışığında ve çocukça
Feel the warmth, we’ll never die
Sıcaklığı hisset, asla ölmeyeceğiz
We’re like diamonds in the sky
Gözyüzündeki elmaslar gibiyiz

You’re a shooting star I see
Sen gördüğüm kayan bir yıldızsın
A vision of ecstasy
Bir çoşku görüntüsü
When you hold me, I’m alive
Beni tuttuğun zaman yaşıyorum
We’re like diamonds in the sky
Gökyüzündeki elmaslar gibiyiz

Shine bright like a diamond
Bir elmas gibi parlak
Shine bright like a diamond
Bir elmas gibi parlak
Shining bright like a diamond
Bir elmas gibi parlak
We’re beautiful like diamonds in the sky
Gökyüzündeki elmaslar gibi güzeliz

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.