Widgets

Sedat Uçan Ne Yazar İlahi Sözleri

type='html'>Sedat Uçan Ne Yazar Sözleri,Sedat Uçan 2012 Albüm Sözleri,Sedat Uçan Yeni İlahi Sözleri

Sedat Uçan Ne Yazar İlahisi ve şarkı sözleri.

Sedat Uçan Ne Yazar İlahi Sözleri :

Bütün dünya düşman olsa ne yazar

Yeterki yaradan dost olsun bana x2

Para pulum olmasa ki ne yazar

Yeterki yaradan dost olsun bana x2


Yanımda olmasan kimse istemem

Ondan başkasına gönlümü vermem

Yaradandan başkasına güvenmem

Yeterki yaradan dost olsun bana


Olsun fani aşklar ellerin olsun

Rabbimin aşkı tek gönlüme dolsun

Bu aşkla yaşayıp ömrüm son bulsun x2

Yeterki yaradan dost olsun bana x2


Yanımda olmasan kimse istemem

Ondan başkasına gönlümü vermem

Yaradandan başkasına güvenmem

Yeterki yaradan dost olsun bana

Yeterki yaradan yar olsun bana


Onun aşkı yeter başka istemem

Habibimden başkasını düşlemem

Allah(c.c)'tan korkarım günah işlemem

Yeterki yaradan dost olsun bana


Yanımda olmasan kimse istemem

Ondan başkasına gönlümü vermem

Yaradandan başkasına güvenmem

Yeterki yaradan dost olsun bana

Yeterki yaradan yar olsun bana x2




0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.