Widgets

Yücel Arzen 2012 Yeni Şarkıları Affet Dinle

type='html'>Yücel Arzen,Yücel Arzen Affet,Yücel Arzen Yeni Şarkısı,Yücel Arzen 2012 Dinle,Yücel Arzen Son Şarkıları,Yücel Arzen 2012 Klibini izle,Yücel Arzen Affet Dinle,2012 Klip İzle,2012 En Son Çıkan Şarkıları Dinle,Yücel Arzen Şarkıları Dinle,Yücel Arzen Full Albüm Dinle,Yücel Arzen Müzikleri Dinle


Yücel Arzen Affet Şarkı Sözleri
Düet: Ezgi Elkırmış
Yücel Arzen:
Kalbimde bir yangın var hiç sönmüyor
Ateşime yağmur olsun ellerin
Bu da gelir bu da geçer diyorlar
Bilmiyorlar hiç aklımdan çıkmıyor ki hasretin
Ezgi Elkırmış:
Ne söylesem çaresi yok geçmişe
Pişmanım ah beni vur yerden yere
Sana geldim hükmüne pervaneyim
Avareyim tut elimden düşmüşüm dilden dile
Ezgi Elkırmış – Yücel Arzen:
Günahıma mezar etme
Yaşar iken yalan etme
Keder oldum heder etme
Affet Affet
Beni affet Geri çevirme
Günahıma mezar etme
Yaşar iken yalan etme
Keder oldum heder etme

Affet Affet
Beni affet Geri çevirme
Ezgi Elkırmış:
Ne söylesem çaresi yok geçmişe
Pişmanım ah beni vur yerden yere
Yücel Arzen:
Sana geldim hükmüne pervaneyim
Avareyim tut elimden düşmüşüm dilden dile
Ezgi Elkırmış – Yücel Arzen:
Günahıma mezar etme
Yaşar iken yalan etme
Keder oldum heder etme
Affet Affet
Beni affet Geri çevirme
Günahıma mezar etme
Yaşar iken yalan etme
Keder oldum heder etme
Affet Affet
Beni affet Geri çevirme

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.