Widgets

Bengü Kazadan Sonraki İlk Konserini Verdi,Müzik Haberleri

type='html'>
"Acısını unuttu dediler ama..."
Düzce’nin Akçakoca İlçesi’nde düzenlenen ’Parlayan Kent Akçakoca Kültür ve Sanat Festivali’nde sahneye çıkan şarkıcı Bengü, çok zor günler geçirdiğini belirterek, "Kaza beni melekler korudu. Meleklerin sayesinde kurtuldum. Sizlerin de omuzlarından melek eksik olmasın" dedi
01 Temmuz 2012 Pazar, 12:00:09

Bu yıl 15’incisi düzenlenen ’Parlayan Kent Akçakoca Kültür ve Sanat Festivali’nin 2’nci gününde müzik grupları ’Düz Kontak’ ve ’Gripin’ konser verdi. Daha sonra sahneye çıkan Bengü, liman alanını dolduran 25 bin kişiyi coşturdu. Yaklaşık 2 saat sahnede kalan Bengü, söylediği hareketli parçalarla izleyenleri coşturdu.

İÇİMDEKİ ACI HEP KALACAK
Geçirdiği trafik kazasından sonra zor günler geçirdiğini belirten Bengü, şöyle dedi: "Kazadan sonra beni meleklerin koruduğuna inanıyorum. Melekler sayesinde kurtuldum. Sizlerin de omuzlarından melek eksik olmasın. Benim için en büyük ilaç burada olmak. Çok zor zamanlar geçirdim, çok zor 20 gün atlattım. Burada olmak merhem gibi geldi. Vücudumda birçok yara var. Benim için ’Kendini sahnelere atıp acısını unuttu’ denildi. Öyle bir şey yok. İçimdeki acı her zaman kalacak. Vücudumdaki yaralar zamanla iyileşecek ama burada olmazsam, bu gücü almazsam çok zor iyileşirdim. Şarkı söylemek istiyorum."

DHA

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.