Widgets

Ebru Yaşar Yeni Single Albümü Çıktı,Müzik Haberleri

type='html'>
Müzik dünyasının iddialı ismi Ebru Yaşar, ismini "Ebru" koyduğu single çalışması ile müzik dünyasını harekete geçirmeye hazırlanıyor. Single projesi için Fikret Şeneş'in "Ağlayamıyorum" şarkısını yeniden yorumlayan Ebru Yaşar bu çalışmasıyla yaza damgasını vuracak...

Bugüne kadar "Bu Sahilde", "Seni Anan Benim İçin Doğurmuş", "Sırtımdan Vurdu", "Yeşillenirim", "Yalan", "Kararsızım", "Gözlerinde Gece Oldu" gibi sevilen şarkılara imza atan Ebru Yaşar, müzik kariyerindeki ilk single çalışması için stüdyoya girdi. Prodüktörlüğünü Hakan Akmermer'in, süpervizörlüğünü Özgür Arasın yaptığı ve Livadi Müzik etiketiyle çıkacak single albümde Fikret Şenes imzalı "Ağlayamıyorum" isimli şarkıyı yeniden yorumlayan Ebru Yaşar; yeni projesi ve güçlü şarkısı ile müzik dünyasını harekete geçirmeye kararlı.

Müzik dünyasının usta ismi Volga Tamöz'ün düzenlemesini üstlendiği "Ağlayamıyorum" şarkısını yorumlamaktan büyük mutluluk duyduğunu söyleyen Ebru Yaşar "Bu proje benim için ilklerin projesi oldu. İlk kez bir single çıkarıyorum ve ilk defa pop tarzında bir şarkı okuyorum. Ama ben kendimi müzikal anlamda kategoriye koymayı tercih etmiyorum. Ben yorumcuyum, pop da arabesk de Türk Sanat Müziği de söyleyebilirim. Gerçek bir yorumcu canlı performansı ile var olur, ben de gerçek bir performans şarkıcısı olduğumu düşünüyorum." diyor.

Single çalışması için fotoğrafçı Lara Sayılgan'ın objektifine birbirinden güzel pozlar veren Ebru Yaşar, her zaman olduğu gibi bu kez de kulaklara olduğu kadar göze de hitap edecek.

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.