Widgets

Seda Sayan Yeni Albümü Yağmur Altında Eriyorum

type='html'>
Seda Sayan’dan hayranlarına büyük sürpriz! 2012 yazı için hazırladığı rock tarzındaki yeni şarkısı “Yağmur Altında Eriyorum”la hayranlarını şaşırtacak Seda Sayan, bu yaz da kendinden çok söz ettirecek.

Sözleri Erkan Çelik, bestesi Ahmet Özden’e ait Yağmur Altında Eriyorum şarkısıyla yaza merhaba diyen Seda Sayan, rock türündeki bu şarkı ile hayatında bir ilki gerçekleştiriyor. Özgün yorumuyla sahne ve ekranların bir numaralı isimlerinden olan ancak ilk defa rock formatında bir şarkı yorumlayan Seda Sayan, prodüktörlüğünü Özgür Aras’ın üstlendiği bu çalışma için de iddialı konuşuyor: “Single çalışmalarımla arada farklı tarzlar deniyorum. Geçen yıl “İftira” çok konuşuldu, bu yaz da “Yağmur Altında Eriyorum” yazı olacak. Çok mutlu ve heyecanlıyım. Müzik dünyasına müthiş bir yetenek kazandırıyorum. Erkan Çelik inanılmaz bir söz yazarı, bundan sonra adını sıkça duyacaksınız. Ahmet Özden ile zaten sahnede de çalışıyorum, kendisi çok yetenekli bir müzik üstadı. İkisi birlikte müthiş bir şarkı çıkardılar”.

Seda Sayan’ın Livadi Müzik etiketiyle müzik marketlerde yerini alacak single çalışması “Yağmur Altında Eriyorum” için geçtiğimiz hafta Ayşe Ersayın yönetiminde bir de video klip çekti.

albümü indirmeden dinle.

Albümdeki Eserler

Yağmur Altında Eriyorum
Söz: Erkan Çelik Beste: Ahmet Özden


0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.