Widgets

Abdurrahman Önül Mevlana Gibi Dinle,Güzel İlahiler

type='html'>Abdurrahman Önül Klipleri,Abdurrahman Önül İlahi,Abdurrahman Önül İlahi dinle, Abdurrahman Önül Albümü,Abdurrahman Önül full Dinle, Abdurrahman Önül ilahileri, Abdurrahman Önül Dinle,Abdurrahman Önül ilahi albümü dinle, Abdurrahman Önül ilahileri dinle, Abdurrahman Önül şarkıları dinle, Abdurrahman Önül son albüm,Abdurrahman Önül yeni albüm, Abdurrahman Önül yeni albüm dinle, Abdurrahman Önül Yeni Albümü,Abdurrahman Önül Mevlana Gibi Dinle


Mesneviden ders aldım

Oldum Mevlana gibi

Uçsuz ummana daldım

Yüzdüm Mevlana gibi



Sağ elimi kaldırdım

Sol elimi daldırdım
Dilim kalbe indirdim

Döndüm Mevlana gibi



Yüceldim döne, döne

Umudum Hep o güne

Giderken o düğüne

Gülsem Mevlana Gibi



Her deryana aşk versin

Şems gibi yoldaş versin

Canlar kemale ersin

Ersem Mevlana gibi

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.