Widgets

Candan Erçetin Beni Böyle Sev Dinle,Candan Erçetin Orhan Gencebay Şarkısı

type='html'>Orhan Gencebay Bir Ömür albümünü dinle,Candan Erçetin Bir Ömür kaseti,Orhan Gencebay yeni albümü,Orhan Gencebay 2012 dinle,Candan Erçetin Beni Böyle Sev Dinle,Candan Erçetin Orhan Gencebay Şarkısı,Candan Erçetin orhan gencabayın şarkısını dinle,Candan Erçetin Beni Böyle Sev full dinle

1 1 Severek Ayrılalaım - Ajda Pekkan
1 2 Bir Araya Gelmeyiz - Athena
1 3 Dünya Dönüyor - Berkay
1 4 Beni Böyle Sev - Candan Erçetin
1 5 Farkında Mısın - Demet Akalın
1 6 Benim Dünyam - Deniz Seki
1 7 Gönül - Duman
1 8 Dil Yarası - Ebru Gündeş
1 9 Hayat Devam Ediyor - Emel Sayın
1 10 Bir Teselli Ver - Emre Aydın
1 11 Kaderimin Oyunu - Hande Yener
1 12 Kabahat Seni Sevende - İzel
1 13 Ben O Zaman Ölürüm - Kutsi
1 14 Ya Evde Yoksan - maNga
1 15 Yarabbim - Mustafa Ceceli
1 16 Kır Gönlümün Zinciri - Mustafa Sandal
1 17 Dertler Benim Olsu - Nilüfer
1 18 Batsın Bu Dünya - Koro
2 1 Gitti De Gitti - Nükhet Duru
2 2 Vazgeç Gönlüm - Özcan Deniz
2 3 Beni Biraz Anlasaydın - Rafet El Roman
2 4 Dokunma - Seksendört
2 5 Hor Görme Garibi - Serdar Ortaç
2 6 Akşam Güneşi - Sezen Aksu
2 8 Bitmesin O Felek - Sibel Can
2 8 Kahrolayım - Şevval Sam
2 9 Hatasız Kul Olmaz - Tarkan
2 10 Gurbet - Volkan Konak
2 11 Yorgun Gözler - Yaşar
2 12 Aşkımı Sakla - Yıldız Tilbe
2 13 Neyi Değiştirdik Ki - Yıldız Usmonova
2 14 Dilenci - Zara
2 15 Sev Dedi Gözlerim - Zerrin Özer
2 16 Batsın Bu Dünya - Koro

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.