Widgets

Sefa Topsakal Yalnızlık Korkusu Dinle - Şarkı Sözleri

type='html'>
Sefa Topsakal yeni şarkısı ''Yalnızlık Korkusu'' şarkı sözleri ile burada.

Yalnızlık Korkusu Şarkı Sözleri : 

Olur Ya Bir Gün O Korkunç Ayrılık
Çalarsa Kapımızı Ansızın, Ne Olur Bırakıp Gitme
Beni Yalnızlıktan Korkarım
Bilirim Ellerim Üşümez Benim
Yine De Muhtacım Sıcaklığına
Beni ısıtan Sen Ol Yanımda Sen Ol
İsterim Elimde Değil Sevgilim
Seni Çok, Seni Çok Özledim
Yalnızlık Korkusu Bahane Aslında
Sen Ol isterim Yanımda Baş Ucumda
Karanlık Dünya Olamaz Umurumda
Işığım Güneşim Ol isterim
Yalnızlık Korkusu Bahane Aslında
Sen Ol isterim Yanımda Baş Ucumda
Karanlık Dünya Olamaz Umurumda
Işığım Güneşim Ol isterim

tags : sefa topsakal yeni şarkısı dinle
sefa topsakal en son çıkan şarkısı dinle
sefa topsakal 2012 son çıkan şarkısı
sefa topsakal beni ısıtan sen ol yanımda sen ol dinle
yalnızlık korkusu bahane aslında sefa topsakal dinle
sefa topsalak yalnızlık korkusu şarkısı ve sözleri
şarkı sözleri,2012,sefa topsakal,yalnızlık korkusu

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.