Widgets

Selçuk Balcı Beklesin Beni Yarim Dinle,Duygusal Karadeniz Müzikleri Dinle

type='html'>Selçuk Balcı,Selçuk Balcı Dinle,Selçuk Balcı Şarkıları Dinle,Selçuk Balcı Beklesin Beni Yarim Dinle,Duygusal Karadeniz Müzikleri,Duygusal Karadeniz Şarkıları,Selçuk Balcı Müzikleri Dinle,Selçuk Balcı Karadeniz Müzikleri Dinle,Slow Karadeniz şarkıları dinle,Süper Karadeniz Müzikleri Dinle,Süper karadeniz şarkıları,slow karadeniz şarkıları,Selçuk Balcı bütün şarkılarını dinle,Selçuk Balcı yeni şarkılarını dinle,Selçuk Balcı klipleri izle
Derelerde taş olsam,
Gözlerinde yaş olsam,
Sevdalık kervanına,
Ben de arkadaş olsam.

Olsam deli bir sevda,
Yüreklerine dolsam.
Sevsen sende beni,
Ben sana esir olsam.

Hey gidi Kaçkar dağı
Kar, yağmurun kalkmasın.
Beklesin beni yarim,
Başkasına bakmasın.

Akmasın dağın karı,
Eriyip te akmasın,
Bu sevdamın derdi,
Yüreğimi yakmasın.

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.