Widgets

Sıla İmkansız Dinle,Sılanın En Yeni Şarkısı,2012

type='html'>Sıla,Sıla 2012 Dinle,Sıla İmkansız Dinle,Sıla İmkansız Klibini izle,Sıla albümü dinle,Sıla dinle,Sıla şarkıları dinle,Sıla son albümü,Sıla full dinle,Sıla yeni albümünü full dinle
Sıla - İmkansız Şarkı Sözleri
Batık bir gemi, ay gök sakin
Gün suskun, biz sakin
Çare yoksa, senin yüzünden
Sarındık güya bembeyaz
Karanlık hayatın o perçemi
Kaçaksak, benim yüzümden
Varlığı belirsizin
Anlaşılır mı yokluğu
Hangi dil anlatmaya yetkin yeterince sonsuzu
İmkânsız, inanmam
Yalvarırım, dayanmam
Can bu yıkık, kırık dökük
Yapma, olmaz
Senle ben sadeceyiz
Nihayet arbedeyiz
Üveysek hiç konuşma
Ah, benim deli goncam
Ufku yetim kara gecem
Dengim benim, dengesizim
Varlığı belirsizin
Anlaşılır mı yokluğu
Hangi dil anlatmaya yetkin
Yeterince sonsuzu
İmkânsız, inanmam
Yalvarırım, dayanmam
Can bu yıkık, kırık dökük
Yapma, olmaz

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.