Widgets

Yıldız Tilbe Onur Kırış Leyla Şarkı Sözleri

type='html'>

Yıldız Tilbe Leyla Şarkı Sözleri,Yıldız Tilbe Leyla Yeni Şarkı Sözleri.

Yıldız Tilbe Onur Kırış ile yaptığı düeti Leyla şarkı sözleri.

O bakışı o gülüşü tam prenses

Güneşe soyunduğunu gördüm öldüm

Denizi utandırdı mavi gözlüm

Kumların öptüğü tenini kıskandım

Çekip gideyim dedim bağlandım

Adamı ahmağa çevirir kelamsız

Tutuştum ateşsiz yanıyorum içimden

Bıraktım kendimi koştum peşinden

Leyla… Senin için ölürüm Leyla

Sevinir üzülürüm Leyla

Düşünürüm arasız sızlıyorum yarasız

Leyla… Senin için ölürüm Leyla

Sevinir üzülürüm Leyla

Düşünürüm arasız sızlıyorum yarasız
hitdinle
Senin için ölürüm Leyla

Sevinir üzülürüm Leyla

Düşünürüm arasız sızlıyorum yarasız

Leyla… Senin için ölürüm Leyla

Sevinir üzülürüm Leyla

Düşünürüm arasız sızlıyorum yarasız

O gelişi o gülüşü tam bi cennet
hitdinle
Aklımı başımdan aldı çok net

İçime oturdu bak izinsiz

Herkesi avlarım ona avım av

Salına salına yürüyüşüne tavım tav

Deliler gibi seviyorum çaresiz

Tutuştum ateşsiz yanıyorum içimden

Bıraktım kendimi koştum peşinden
hitdinle
Leyla… Senin için ölürüm Leyla

Sevinir üzülürüm Leyla

Düşünürüm arasız sızlıyorum yarasız

Leyla… Senin için ölürüm Leyla

Sevinir üzülürüm Leyla

Düşünürüm arasız sızlıyorum yarasız

Senin için ölürüm Leyla şarkı sözleri
hitdinle
Sevinir üzülürüm Leyla yenisarkisozu.net

Düşünürüm arasız sızlıyorum yarasız

Senin için ölürüm Leyla

Sevinir üzülürüm Leyla

Düşünürüm arasız Leylaa

Senin için ölürüm Leyla

Sevinir üzülürüm Leyla
hitdinle
Düşünürüm arasız sızlıyorum yarasız

Senin için ölürüm Leyla

Sevinir üzülürüm Leyla

Düşünürüm arasız sızlıyorum yarasız

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.